| RSS
Меню сайту
МОНУ
Управління освіти
ММЦ
Гаряча лінія
Педпреса

Результати моніторингу якості освіти

РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ У ДНЗ №4

за  2018-2019 н.р.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 14.12.2011 №1283 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти» у дошкільному закладі проведено моніторинг якості освіти. Упровадження моніторингових досліджень у діяльності ДНЗ дозволяє результативно організувати та здійснювати навчально-виховний процес, стимулює особистісний розвиток дітей та творче зростання педагогів, дозволяє ефективно розподіляти ресурси закладу, впливає на підвищення його соціального статусу, дає підставу відзначити зростання рівня знань і загального розвитку дошкільників як результат діяльності педагогічного колективу.

Діагностування рівня знань дітей проводилось відповідно Базового компонента дошкільної освіти та програми навчання та виховання дітей від двох до семи років «Дитина». Оцінювання досягнень дітей в продовж року здійснювалось за оновленою технологією з використанням розробленого інструментарію (карт спостережень) оцінювання рівня досягнень дітей за освітніми лініями відповідно до змісту освіти.

Оцінювання досягнень дітей проводилось в квітні-травні 2019 року за освітніми лініями згідно до змісту освіти , що охоплюють зміст кожної з них (в обсязі програми).

Оцінка досягнень дітей проводилась за рівнями:

Високий– показник проявляється повною мірою, дитина має глибокі системні знання та практичні вміння;

Достатній- показник проявляється частково й ситуативно, дитина має достатні, але не глибокі знання, чекає підтримки від дорослого;

Середній- показник проявляється вкрай рідко, знання та практичні вміння дуже обмежені та безсистемні;

Низький- повна відсутність прояву, відсутність знань та практичних вмінь.

По кожній освітній лінії (розділу програми) було складено таблиці, де відображено дані про рівень досягнень кожної дитини. Отримані результати по кожній віковій групі з усіх розділів у відсотках внесено до зведеної таблиці, яка і відображає реальний рівень досягнень дітей.

 

Результати рівнів засвоєння програмового матеріалу з дітьми всіх вікових груп узагальнено у таблицях, проаналізовано, доведено до відома педагогів закладу.

 

ЗВЕДЕНА ТАБЛИЦЯ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ДОСЯГНЕНЬ ДІТЕЙ ЗА ОСВІТНІМИ ЛІНІЯМИ У МЕЖАХ БК ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

ЗА 2018-2019 Н.Р. У ДНЗ №4

Освітні лінії

Здоров'я та фізичний розвиток

Дитина в соціумі

Дитина у природньому довкіллі

Дитина у світі культури

Гра дитини

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Мовлення дитини

Термін оцінювання

І молодша група

55

61

70

64

 

72

67

64

ІІ молодша група №1

61

66

69

74

86

71

69

ІІ молодша група №2

68

59

67

72

82

69

70

Середня група №1

65

70

78

83

71

65

63

Середня група №2

60

65

76

86

73

68

68

Старша група №1

74

75

82

81

75

83

65

Старша група №2

75

74

80

83

78

82

69

Всього по ДНЗ

57,7%

67,1%

74,5%

77,5%

76,7%

72,1%

66,8%

 

Нижче 50% - низький рівень засвоєння знань

50-70% - середній

70-85% - достатній

85-100% - високий

 

Висновок:

Результати моніторингу досягнень дітей за 2018-2019 року свідчать, що вцілому він відповідає достатньому рівню, проте є розділи (здоров’я та фізичний розвиток, дитина у соціумі та мовлення дитини) , у яких рівень знань дітей відповідає середньому рівню.

Висновки по освітнім лініям:

Достатньо сформовані уявлення про соціум: знають національні звичаї та традиції, столицю України, рідне місто. Діти старшої групи усвідомлюють, що вони є громадянами України; знають та поважають символіку України, видатних людей свого краю; орієнтуються з якими країнами межує Україна.

 

Дошкільники мають достатні знання щодо природного довкілля та називають об’єкти живої і неживої природи, будову рослин, дерев. Відрізняють, за описом, кущі від дерев; називають пори року, місяці. Називають свійських і диких тварин, уміють знаходити спільне і відмінне у їхніх зовнішніх ознаках, будові, називають рослини і тварини занесені у Червону книгу України.

 

З напрямку «Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі» діти знають та вміють зображати геометричні фігури, правильно їх розташовувати на аркуші за вказівкою педагога, розрізняють поняття один та багато. Більшість дітей старшої групи вміють лічити в межах 10, вміють порівнювати суміжні числа, складають числа із двох менших, знають назви сенсорних еталонів: колір, форма, величина, називають послідовність пір року, днів тижня. Проте, діти старшої групи роблять суттєві помилки в розв’язуванні і складанні прикладів, задач на додавання, віднімання, користуючись цифрами і знаками. Не достатньо володіють математичними поняттями та термінами.

 

Під час вивчення рівня знань, умінь і навичок дітей з мовленнєвого розвитку було встановлено, що діти вміють уважно слухати не перебиваючи співрозмовника, вільно спілкуються з дорослими та однолітками. Але поряд з тим неправильно будують свої висловлювання чи запитання, невміло переказують художні твори, активний словник збіднений – недостатньо вживають синонімів, антонімів, епітетів, метафор, багатозначних слів.

 

Аналізуючи роботи дітей з розділу «Дитина у світі культури» було відмічено, що дошкільники уміють зображати запропоновані предмети, контури й силуети людей, дерев, але переважно на примітивному рівні. Діти намагаються проявляти творчість під час виготовлення робіт. Вихователі часто використовують нетрадиційні техніки образотворчої діяльності.

 

Вивчивши стан умінь та навичок з фізичного розвитку дошкільників слід відмітити, що вони чітко розрізняють стать людей за зовнішністю, поведінкою, діяльністю. В достатній мірі дотримуються норм особистої гігієни (валеологія). Більшість дітей групи володіють основними рухами, чітко виконують загально розвиваючи вправи. Але поряд з цим діти не достатньо вміють самостійно організовувати рухливі ігри, узгоджувати свої дії з діями однолітків, не виявляють достатнього інтересу до результатів рухової діяльності. З цією метою у закладі систематично здійснюються заходи щодо удосконалення рухових навичок дітей.

 

Однак, в кожній віковій групі є резерви підвищення результатів досягнень дітей, особливо з тих розділів, де вони показали більш нижчий рівень знань .

Педагогам у 2019-2020 н.р. слід і надалі:

  • активізувати в роботі з дітьми використання різноманітних інформаційно-комунікативних технологій як ефективного засобу засвоєння знань;
  • активізувати роботу з мовленнєвого розвитку дітей через використання різноманітних технологій з метою збагачення активного словникового запасу у дітей, підвищення якості мовленнєвої діяльності при складанні різних типів розповідей;
  • активізувати використання ігрових технологій, ігор, методів ТРВЗ, які стимулюють пізнавальну активність, творчість дошкільників;
  • урізноманітнити напрями і методи формування компетентності старших дошкільників до навчання в школі;
  • приділяти особливу увагу щодо створення розвивального простору та його вплив на розвиток дітей;
  • створювати сприятливі умови для формування показників розвитку компетентності особистості, а саме: фізичної, соціально-моральної, емоційно-ціннісної, пізнавальної, мовленнєвої, художньо-естетичної, творчої активності в усіх сферах життєдіяльності;
  • при плануванні та проведенні освітньої роботи з дітьми основним напрямком в роботі повинен бути особистісно-орієнтований та диференційний підхід до дітей, який виявлятиметься в умінні вихователя;
  • створювати сприятливу психологічну атмосферу в групі, більше уваги приділяти психологічним аспектам підготовки дітей до школи;
  • ­ розвивати вміння відтворювати знання в життєво-практичних ситуаціях;
  • ­ формувати схильність до творчості, винахідництва;
  • ­ формувати самостійність, впевненість, спостережливість.

 

 

 

 

 

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Гаряча лінія
Педагогічна преса

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz